FAQ

Du kan sende os en e-mail på info@nordhavn-copenhagen.dk, hvor vores kundeserviceteam med glæde vil hjælpe dig med alt, hvad du har brug for!

Ja

Vi accepterer alle større betalingsformer, herunder betalingskort, PayPal, Google Pay, Apple Pay, Klarna og enhver af de metoder, der er anført på vores produktsider.

Da vi tilstræber at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om ændringer/annulleringer inden for 15 minutter efter bestillingen. Efter denne tidsramme behandles ordrer automatisk i vores system, og anmodninger efter dette tidspunkt vil blive afvist. Din ordre kan returneres mod fuld refusion, når den er modtaget.

Ja, alle ordrer kommer med hurtig og gratis levering

Alle ordrer håndteres og afsendes fra vores lager. Bemærk, at der kan være længere behandlingstid i ferier og udsalgsperioder.

Vi behandler ordrer mandag til fredag.

Ordrer bliver behandlet inden for 24 timer og afsendes næste hverdag.

Bemærk venligst: Vi sender ikke pakker i weekenderne.

Vi tilstræber en levering på 7-12 arbejdsdage (mandag til fredag).

Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til fuld refusion.

Kontakt os venligst på support@nordhavn-copenhagen.dk

Kontakt os, hvis du har modtaget en vare, der er forkert, mangler og/eller er defekt. Medsend venligst dit ordrenummer, billeder af varen/varerne og alle relaterede referencer, når du modtager din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.

Alle tilbagebetalinger vil blive krediteret din oprindelige betalingsform. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil tilbagebetalingen blive sendt til den kortudstedende bank inden for 7-10 arbejdsdage efter modtagelsen af den returnerede vare eller annulleringsanmodningen. Kontakt venligst den kortudstedende bank, hvis du har spørgsmål om, hvornår kreditten vil blive indsat på din konto. Hvis du endnu ikke har modtaget en kreditering for din returnering, skal du gøre følgende: Kontakt banken/kreditkortselskabet. Det kan tage lidt tid, før tilbagebetalingen bliver bogført på din konto.

Hvis det er tilfældet, og du undrer dig over, hvor din ordre er, skal du først læse vores side »Forsendelsesoplysninger« for at få yderligere oplysninger og derefter tjekke den e-mail med forsendelsesbekræftelse, du har modtaget - den kan ofte ende i din spam-/junkmappe. Hvis du stadig ikke kan spore din ordre, bedes du kontakte os via kontaktsiden.